BR232-781 stoi wygaszona z pociągiem towarowym na torze numer 6.
Lokomotywa nie była ustawiona jakoś "super" do zdjęcia, dlatego starałem się ukazaæ na zdjęciu trochę "dodatków", aby było choæ trochę ciekawsze.
Więc tak, zaczynając od lewej widzimy:
- jedna (z dwóch) suwnic bramowych nad torem numer 12
- wieża ciśnień, która powstała w 1902 roku podczas budowy Drogi Żelaznej Warszawsko- Kaliskiej. Uniknęła zniszczeń podczas I Wojny ¦wiatowej
- wprawne okno dostrzeże budynek dworcowy
- jeden z dwóch żurawi wodnych typu DRG
- generator prądu (?) połączony kablami z głównym bohaterem zdjęcia, czyli BR232
- drugi żuraw wodny typu DRG (schowany trochę za słupem)
- tor numer 4
- dwa główne tory (2 i 1) linii D29-14 [Łódź Kaliska- Forst]
- skład pociągu kontenerowego (41 wagonów) numer 150026/7 Łódź Olechów ŁOB- Gdynia Port GPA prowadzonego tego dnia przez lokomotywę ET22-173.